
REGULAMIN ART CLUB
REGULAMIN ZAJĘĆ ART CLUB
(Fundacja TERRA MY / Finnessori)
1. Organizator
- Zajęcia Art Club prowadzone są przez Fundację TERRA MY we współpracy z przestrzenią edukacyjną Finnessori.
- Prowadząca zajęcia: Laura Łobodzińska.
2. Cel zajęć
Celem programu Art Club jest rozwój kompetencji językowych i kreatywnych dzieci poprzez:
- łączenie języka angielskiego ze sztuką, ruchem i ekspresją,
- uczenie przez doświadczenie, relację i zaufanie,
- budowanie swobodnej komunikacji bez presji ocen.
3. Uczestnicy
- W zajęciach mogą brać udział dzieci w wieku 7–13 lat.
- Uczestnicy dzieleni są na dwie grupy wiekowe:
- 7–9 lat – środy, godz. 16:00–16:50
- 10–13 lat – środy, godz. 17:00–17:50
4. Miejsce zajęć
Zajęcia odbywają się w:
Fundacja Przestrzeń dla Rodziny
ul. Kwiatkowskiego 16, Błażowa.
5. Opłaty
- Miesięczna opłata za zajęcia wynosi 160 zł.
- Opłata obejmuje 4 zajęcia w miesiącu.
- Jeśli w danym miesiącu wypada 5 spotkań, piąte zajęcia traktowane są jako nadrobienie za miesiące, w których wypadają święta lub przerwy i zajęć będzie mniej.
- Płatność jest stała i niezależna od liczby obecności dziecka.
- Opłata jest pobierana z góry, do 10 . dnia każdego miesiąca.
- Nieobecności dziecka nie podlegają zwrotowi ani odrabianiu (chyba że organizator odwoła zajęcia).
6. Organizacja zajęć
- Każde spotkanie trwa 50 minut.
- Zajęcia prowadzone są w małych grupach, w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania.
- Program zakłada łączenie języka angielskiego z różnymi formami twórczymi (plastyka, ruch, sensoryka, projekty artystyczne).
- Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego, z wyłączeniem świąt i przerw ustalonych przez organizatora.
7. Odwołane zajęcia
- Jeśli organizator z powodów niezależnych musi odwołać zajęcia – zostaną one przełożone na inny termin lub odliczone od kolejnych zajęć.
- Informacja o odwołaniu zajęć przekazywana jest rodzicom telefonicznie lub przez komunikator grupowy.
8. Zasady bezpieczeństwa
- Rodzice są odpowiedzialni za przyprowadzenie i odebranie dziecka.
- Uczestnicy powinni stosować się do poleceń prowadzącej i zachowywać się w sposób bezpieczny dla siebie i grupy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w sali.
9. Rezygnacja
- Rezygnację z zajęć należy zgłosić minimalnie 7 dni przed początkiem kolejnego miesiąca.
- Brak rezygnacji oznacza automatyczne przedłużenie uczestnictwa na kolejny miesiąc.
10. Postanowienia końcowe
- Zapisanie dziecka na zajęcia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie – o czym rodzice zostaną poinformowani.
- Dane uczestników są przetwarzane wyłącznie w celu organizacji zajęć zgodnie z przepisami RODO.
