REGULAMIN ART CLUB

REGULAMIN ZAJĘĆ ART CLUB

(Fundacja TERRA MY / Finnessori)

1. Organizator

  1. Zajęcia Art Club prowadzone są przez Fundację TERRA MY we współpracy z przestrzenią edukacyjną Finnessori.
  2. Prowadząca zajęcia: Laura Łobodzińska.

2. Cel zajęć

Celem programu Art Club jest rozwój kompetencji językowych i kreatywnych dzieci poprzez:

  • łączenie języka angielskiego ze sztuką, ruchem i ekspresją,
  • uczenie przez doświadczenie, relację i zaufanie,
  • budowanie swobodnej komunikacji bez presji ocen.

3. Uczestnicy

  1. W zajęciach mogą brać udział dzieci w wieku 7–13 lat.
  2. Uczestnicy dzieleni są na dwie grupy wiekowe:
    • 7–9 lat – środy, godz. 16:00–16:50
    • 10–13 lat – środy, godz. 17:00–17:50

4. Miejsce zajęć

Zajęcia odbywają się w:

Fundacja Przestrzeń dla Rodziny

ul. Kwiatkowskiego 16, Błażowa.

5. Opłaty

  1. Miesięczna opłata za zajęcia wynosi 160 zł.
  2. Opłata obejmuje 4 zajęcia w miesiącu.
  3. Jeśli w danym miesiącu wypada 5 spotkań, piąte zajęcia traktowane są jako nadrobienie za miesiące, w których wypadają święta lub przerwy i zajęć będzie mniej.
  4. Płatność jest stała i niezależna od liczby obecności dziecka.
  5. Opłata jest pobierana z góry, do 10 . dnia każdego miesiąca.
  6. Nieobecności dziecka nie podlegają zwrotowi ani odrabianiu (chyba że organizator odwoła zajęcia).

6. Organizacja zajęć

  1. Każde spotkanie trwa 50 minut.
  2. Zajęcia prowadzone są w małych grupach, w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania.
  3. Program zakłada łączenie języka angielskiego z różnymi formami twórczymi (plastyka, ruch, sensoryka, projekty artystyczne).
  4. Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego, z wyłączeniem świąt i przerw ustalonych przez organizatora.

7. Odwołane zajęcia

  1. Jeśli organizator z powodów niezależnych musi odwołać zajęcia – zostaną one przełożone na inny termin lub odliczone od kolejnych zajęć.
  2. Informacja o odwołaniu zajęć przekazywana jest rodzicom telefonicznie lub przez komunikator grupowy.

8. Zasady bezpieczeństwa

  1. Rodzice są odpowiedzialni za przyprowadzenie i odebranie dziecka.
  2. Uczestnicy powinni stosować się do poleceń prowadzącej i zachowywać się w sposób bezpieczny dla siebie i grupy.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w sali.

9. Rezygnacja

  1. Rezygnację z zajęć należy zgłosić minimalnie 7 dni przed początkiem kolejnego miesiąca.
  2. Brak rezygnacji oznacza automatyczne przedłużenie uczestnictwa na kolejny miesiąc.

10. Postanowienia końcowe

  1. Zapisanie dziecka na zajęcia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie – o czym rodzice zostaną poinformowani.
  3. Dane uczestników są przetwarzane wyłącznie w celu organizacji zajęć zgodnie z przepisami RODO.